Bio Informatie Therapie

Bio informatie therapie

In een wereld waarin steeds meer mensen chronisch ziek zijn en aan zware medicatie zitten, vinden wij het belangrijk om genezen prettiger te maken. Ons doel is om sneller tot diagnoses te komen, en zonder bijwerkingen te genezen. Het lichaam beschikt over fantastische genezende krachten, sterker dan de medische wereld ooit kunstmatig in kan brengen. Onze bio informatie therapie zorgt ervoor dat deze genezende krachten hersteld worden, waardoor het lichaam de oorzaak van het probleem zelf aan kan pakken. Een behandeling zonder kunstmatige stoffen in het lichaam, zonder bijwerkingen en zonder nachten in het ziekenhuis.

Het BICOM®-systeem

Bij True Colors werken we met het BICOM®-systeem, een bijwerkingsvrije manier van genezen waarbij frequenties van verschillende lichamelijke substanties worden getest. Er worden elektroden op het lijf geplaatst terwijl de patiënt ontspannen zit of ligt, een volledig pijnloze ervaring. Het elektromagnetische trillingspatroon van het lichaam wordt opgevangen, en ongezonde trillingen worden omgekeerd en teruggekaatst naar het zieke deel van het lijf. Hierdoor ontstaan biochemische reacties waardoor het zieke orgaan beter kan gaan functioneren. Deze bio informatie therapie is volledig pijnloos en kan in veel gevallen duidelijkheid geven over allergieën van de patiënt en in het lichaam aanwezige bacteriën, virussen, parasieten enzovoorts. Verstoorde frequenties worden hersteld, waardoor het lichaam de zelf genezende krachten weer kan activeren en het probleem aangepakt kan worden.

De behandeling duurt 30 tot 45 minuten en wordt meestal als prettig ervaren. Het aantal behandelingen is afhankelijk van verschillende factoren zoals de aard van de kwaal, de leeftijd van de patiënt, de ernst van de situatie en medicijngebruik.

Wilt u meer informatie over onze bio informatie therapie of biofysische geneeskunde? Neem dan contact met ons op.

Wilt u meer informatie?